من یک دخترم


دخترونه


دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:,
من یک دخترم

                                                                                    من یک دخترم

 

نگاه به صدا و بدن ظریفم نکن

 

اگر بخواهم

 

تمام هویت مردانه ات را

 

به آتش خواهم کشید

 

من غرورم را

 

به راحتی به دست نیاورده ام

 

که هروقت دلت خواست خردش کنی

 

غرور من اگر بشکند

 

با تیکه هایش شاهرگ

 

                                                   زندگی تو را نیز خواهد زد.                                                   



نظرات شما عزیزان:

ابراهیم
ساعت21:59---24 تير 1393
تو یه فرشته ای

عشق2طرفه
ساعت9:11---28 خرداد 1393
لااااااااایک داری نیوشا
پاسخ:مرسي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, | 9:26 | نیوشا

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy